مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

اس ام اس و پیامک تبریک عید نوروز

اس ام اس و پیامک  جدید :: عاشقانه :: سرکاری :: خنده دار  و زیبا تبریک عیدنوروز 1390

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

http://mihandownload.com/NewYear1389.jpg

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی
نوروز 1390 مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشد
نوروز بر تو مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است نوروز مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم نوروز ۹۰ مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند می زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان می آوریم
نوروز 1390 مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شیشه می شکند و زندگی می گذرد. نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت نوروز ۹۰ مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ عیدی برایم ارزشمند تر از حضورتو نیست. عیدی ما یادت نره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم. . . خواستم یادآوری کنم: سال نو شده. . . . کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛ اما من برایت سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را آرزو مندم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 پیامک  جدید :: عاشقانه :: سرکاری :: خنده دار  و زیبا تبریک عیدنوروز 1390

مُدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

گل من را بهاری بی خزان است / گل من مهدی صاحب زمان است

اللهم عجّل لولیک الفرج

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سال 89 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم

سال ۹۰مثل اجدادش نارفیق نباشه  و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه . . .

به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز اول سال آدم به آدم میرسه  ، اما اس ام اس به آدم نمیرسه !

سال ۱۳۹۰بر شما مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد و نود امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد