مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

هاله سحابی در مراسم تشییع پدرش درگذشت

صبح امروز مراسم تشییع جنازه مرحوم مهندس سحابی رییس شورای فعالان ملی ـ مذهبی ایران که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در این مراسم که با حضور دوستان و آشنایان، گروهی از مردم و سایر بستگان برگزار شد، خانم هاله سحابی دختر آقای سحابی دچار حمله قلبی شد که بلافاصله به درمانگاه منتقل شده و متاسفانه فوت نمود.

بنابر این گزارش، در پی حمله قلبی خانم سحابی برخی اطرافیان و برخی عوامل و عناصر مشکوک در میان تشییع کنندگان، با یکدیگر درگیر شدند.

گفتنی است برخی رسانه های معاند نظام با هدف بهره برداری سوء از این ماجرا اقدام به انتشار شایعه ضرب و جرح خانم سحابی کرده اند.

اطلاعات دریافتی خبرنگار ما حاکی است که وی در مسیر درمانگاه درگذشته است.

تکمیلی ۱ :

هاله سحابی ساعت هشت و نیم صبح امروز به علت ایست قلبی در مراسم تشییع پدرش، فوراً به درمانگاه شبانه‌روزی  لواسان منتقل شد. دختر عزت‌الله سحابی در این درمانگاه توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفت اما متأسفانه تلاش پزشکان نتیجه نداد و هاله سحابی درگذشت.

در این باره یحیی شامخی فرزند هاله و نوه عزت الله سحابی در گفت‌وگو با سایت نهضت آزادی اعلام کرد: هنگامی که جنازه پدربزرگم در دست مردم قرار گرفت، مادرم از هوش رفت و پس از آن به درمانگاه منتقل شد و در نهایت درگذشت.

شامخی همچنین تأکید کرده است که این ادعا که مادرم با پنجه بوکس مضروب و کشته شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب محض است.

گفتنی است هاشم صباغیان از نیروهای موسوم به ملی مذهبی نیز در این مراسم دچار ایست قلبی شده است.

تکمیلی ۲ :

در مراسم تشییع جنازه مرحوم عزت الله سحابی که باحضور جمعیتی در حدود ۵۰۰ نفر از دوستان و خانواده وی برگزار شد،چهره های سیاسی چون حجةالاسلام سید محمود دعایی، عبدالله نوری و احمد منتظری حضور داشتند.

حضور نیروهای انتظامی در این مراسم کاملاً مشهود بود و در چند مورد درگیری محدود مقابل منزل مرحوم سحابی ۳ نفر بازداشت شدند.

پیکر عزت الله سحابی در ساعت ۸ صبح در قبرستان لواسان به خاک سپرده شد و مراسم مذهبی آن را حجةالاسلام دعایی اجرا کرد.

گفتنی است مرحوم عزت الله سحابی حدود یک ماه پیش در پی سکته مغزی در بیمارستان پارسیان بستری شد و پس از عمل جراحی تا هفته پیش در بخش آی سی یوی همان بیمارستان در حال اغما بود و پس از آن به بیمارستان مدرس منتقل شده بود.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می گردد…

پستهای مرتبط :
  • No Related Post

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد