مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

ازدواج های عجیب و غریب

در این دنیای دیوانه، بعضی از کسانی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند زوج مناسب خود را از بین آدمهای دور و برشان پیدا کنند، تصمیم گرفته‌اند برای ازدواج، به انتخاب چیز دیگری فکر کنند و رسما به عقد ازدواج آن چیز درآیند. در اینجا لیست بعضی از این آدمها را تهیه کرده ام که مرورشان حتما برای شما جالب خواهد بود:


ازدواج با نامزد مرده

بقیه در ادامه مطلب
این زن 26 ساله فرانسوی، نامزد خود را از دست داد اما تصمیم گرفت با او ازدواج کند. ثبت ازدواج با نامزد مرده، گاهی در گوشه و کناردنیا اتفاق می‌افتد.

   ازدواج با یک شخصیت کارتونی!

این مرد ژاپنی با دختر مورد علاقه‌اش که البته یک کاراکتر کارتونی بود، ازدواج کرد!

 ازدواج با کاج!
 
«اندی پارک» انگلیسی که طی 17 سال گذشته هر شب، شام کریسمس خورده و به آقای «کریسمس» معروف شده، گفته است: من بیش از هر چیز دیگری عاشق درخت کریسمسم هستم و به همین دلیل می‌خواهم با آن ازدواج کنم. من هم اکنون برای درختم یک حلقه ازدواج خریده‌ام، اما هنوز مطمئن نیستم که آن را به کدام شاخه‌اش می‌خواهم بیاویزم، تنها مشکل، پیدا کردن یک کشیش محلی است که بخواهد این مراسم را انجام دهد!
«پارک» می‌گوید: هر چند فقط دو سال است که این درخت پلاستیکی را دارم، اما احساس می‌کنم واقعا مثل بهترین دوست من است و هرگز از تماشای آن در اتاق نشیمن خانه‌ام خسته نمی‌شوم.


      اردواج با برج ایفل!

      درسال 2007 این زن با برج ایفل ازدواج کرد!

    ازدواج با دیوار برلین!

در سال 1979 «ایجا ریتا»ی آلمانی با دیوار برلین ازدواج کرد! او  که تا آن وقت هرگز شوهر یا حتی دوست پسری نداشت، معتقد بود شکل دیوار برلین بسیار ۳xی است!


    ازدواج با عروسک!

این مرد آمریکایی، پس از ازدواج با عروسکی که در تصویر می‌بینید، گفت:« او چیزهایی به من می‌دهد که در هیچ همسر دیگری نمی‌توانستم پیدا کنم، مثلا... سکوت!» داماد خوشحال افزود:«‌از طرف دیگر چنین زنی برای آرایش و لباسش، پول خرج نمی‌کند و هرگز دچار سردرد و ناراحتی‌های زنانه نمی‌شود.»

    ***

درسال 2003 «جنیفر هویز» در کشور هلند با خودش پیمان زناشویی بست! او که در آن سال  تازه پدرش را از دست داده بود، برای فراموش کردن داغ جانسوزش با این ازدواج به زندگی خودش تنوعی بخشید. البته وقتی متوجه شد این حرکت نمایشی، تغییر چندانی در زندگی‌اش به وجود نیاورده، در سال 2006 این نکته را هم اضافه کرد که ازدواج او با خودش، به معنای آن نیست که از پیداکردن شوهر خوب ناامید شده و در صورت پیدا کردن یک مرد مناسب، حاضر است دوباره ازدواج کند!

     ازدواج سرخود!

به دنبال او و در اکتبر سال ۲۰۱۰،‌ یک زن سی ساله تایوانی به نام «چن وی یه» نیز با خودش ازدواج کرد.
چن که یک کارمند اداری است، گفت:« ازدواج من راهی است برای نشان دادن این که چقدر به خودم مطمئن و خوش‌بین هستم و این که خودم را همان طور که هستم قبول دارم.»
او افزود:« ما برای این که بتوانیم به دیگران عشق بورزیم، نخست باید خودمان را دوست داشته باشیم. در واقع ما باید پیش از این که با آن شخص خاص ازدواج کنیم، با خودمان ازدواج کنیم! این تصمیم به معنای مخالفت من با ازدواج نیست. فقط امیدوارم با این کار بتوانم با باورهای غلط جامعه سنتی در این مورد مبارزه کنم. این که مردم با دیده تحقیر به من نگاه کنند یا لقب‌های نامناسب بدهند شایسته هیچ زنی نیست. سی سالگی برای من یکی از بهترین دوره‌های زندگی است. شغل عالی و تجربیات موفقی دارم اما هنوز شریکی برای زندگی ام پیدا نکرده‌ام. خب، چه کاری از دستم بر می‌آید؟»

چن هم امیدوار است روزی با یافتن مرد رویاهایش، بتواند با او یک ازدواج واقعی داشته باشد.


    خود درگیری!

مردها هم گاهی با خودشان ازدواج می‌کنند اما دلایلشان می‌تواند متفاوت باشد. «لیو» ۳۶ ساله اهل شهر ژوهایی چین، که در مراسمی سنتی و در برابر ۱۰۰ مهمان با آدمکی اسفنجی شبیه خود به عنوان عروس خانم پیمان زناشویی بسته بود،گفت: «‌ با تمام احترامی که برای سنن گذشتگان قائلم، از آنجا که فقط توانستم عاشق خودم بشوم، تصمیم گرفتم با خودم ازدواج کنم. دلایل زیاد دیگری برای ازدواج با خودم می توانم ارایه بدهم که یکی از آنها نارضایتی از واقعیات موجود زندگی است. این ازدواج، دوباره مرا به اصل خودم برمی گرداند و تعریف من از ازدواج با تعریف دیگران فرق دارد.»

   ازدواج با سگ! 

این پسرها هم با سگ‌های خودشان ازدواج کرده اند. حتی سایت خارجی که درباره شان نوشته، از آنها به عنوان« سوپردیوانه» نام می‌برد!

   

در گوشه‌ای دیگر از دنیا، «سلوکومار»، مرد33 ساله هندو با یک سگ پیمان ازدواج می‌بندد، تنها به این دلیل که سال‌ها پیش دو سگ را با سنگ کشته و از درخت آویزان کرده و اکنون احساس عذاب وجدان می‌کند و طبق رسوم آنها، تنها راه چاره اش، ازدواج با یک سگ می‌باشد!

     ازدواج با روبات!

« بانی برتون» که با روبات R2-D2 ازدواج کرده می‌گوید:«‌ گاهی یک دختر فقط باید به ندای قلبش گوش بدهد، بدون توجه به این که این ندا او را به کجا می‌برد. من هنوز می‌توانم آدمهای دوروبرم را ببینم اما این حق من بود که ازدواج کنم.»

در میان ازدواج‌های عجیب و غریب دنیا، می‌توان به ازدواج زنی با یک افعی، ازدواج مردی با اتومبیل فولکس واگن و ازدواج با بالش، مجسمه و... اشاره کرد. در بعضی جاها ازدواج‌های شگفت انگیزی مثل اینها به دلایل آیینی و بر اساس خرافه‌های موجود در فرهنگ آن منطقه شکل می‌گیرند، مثلا مردم روستای «ویلوپورام» در هند، معتقدند ازدواج دختران دهکده با قورباغه‌ها، آنها را برای یک قرن از شیوع بیماری‌های مرگبار در امان نگه می‌دارد، همان طور که اعضای فرقه‌ای از هندوها برای طلب بارندگی از الهه باران، آیین نمادین ازدواج دو قورباغه را برگزار می‌کنند.

 اما از لابه‌لای حرف‌های تمام این آدمها می‌شود فهمید در بسیاری از موارد، دلیل انتخاب‌های عجیبشان، صرفا این بوده که نتوانسته‌اند زوج مناسب خود را درمیان آدمهای دیگر پیدا کنند یا به او برسند. آنها معمولاً در کمال ناامیدی دست به ازدواجی غیرمعمول می‌زنند، در حالی که هنوز از ته دل امیدوارند یک روز بتوانند همسری واقعی از جنس خودشان داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد