مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

مدل لباس مجلسی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو زنانه 2019,مدل مانتو دخترانه,مدل مانتو اسپرت,مدل مانتو تابستانی,مدل مانتو 2019,مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو 98

نکاتی جهت بالا بردن ایمنی در فضای مجازی

نکاتی جهت بالا بردن ایمنی در فضای مجازی

با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت، سارقان و کلاهبرداران سایبری به دنبال دریافت اطلاعات شخصی مردم و سوء‌استفاده از آن هستند از این‌رو کاربران باید با نکاتی برای بالابردن ایمنی در این فضا، آشنا شوند.

امروزه امنیت در فضای مجازی با توجه به رشد تکنولوژی، تجارت الکترونیک و بسیاری از خدمات و امکاناتیکه در دنیای مجازی فراهم شده بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است؛  فروشگاهها، خبرگزاری ها، آموزش های الکترونیک، ارتباط با دیگران، نشر عقاید و افکار  و … همه در اینترنت قرار گرفته است؛  حال با گسترش این فضا و با توجه به حجم وسیع استفاده اقشار مختلف جامعه از بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی، افراد فرصت طلب و کلاهبردار نیز از این فضا و فرصت بدست آمده غافل نشده و به دنبال دریافت اطلاعات شخصی و بانکی مردم و سوء استفاده از آن هستند.

با این شرایط و اهمیت امنیت آنلاین، پلیس فتا نکاتی جهت بالا بردن ایمنی در فضای مجازی ارائه کرده است؛

- نصب و استفاده از یک آنتی ویروس خوب بر روی کامپیوترها و موبایلتان و بروزرسانی مرتب آن.

- اگر از کارت بانکی خود برای خرید استفاده می کنید، حتمآ رمز ورود آن را تغییر دهید و به صورت مرتب صورت حسابهایتان را کنترل کنید.

- بررسی و انجام تنظیمات حریم خصوصی مخصوصآ در شبکه های اجتماعی و محدود کردن اشخاصی که قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما هستند.

- تغییر کلمات عبور حساب های کاربری که در وب سایت ها دارید و استفاده از کلمات عبور با حداقل ۱۰ کاراکتر که در آنها از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و کاراکترهای خاص استفاده شده باشد.

- مراقب ایمیل های فیشینگ باشید و هر ایمیلی را باز نکنید، زیرا اطلاعات و هویت شما به سادگی سرقت می شود.

- قبل از اینکه چیزی را به اشتراک بگذارید و یا با فشار کلید اینتر ارسال کنید خوب فکر کنید که آیا حاوی اطلاعات شخصی و محرمانه است یا خیر!؟

- هنگام خریدهای آنلاین مراقب باشید که چگونه پول پرداخت می کنید (استفاده از واریز های بانکی و یا حواله برای خریدهای آنلاین توصیه نمی شود و اگر نیاز به بازگشت پول باشد، کار دشواری است.)

- بر روی گوشی موبایل خود کد رمز تعریف کنید تا هر وقت پس از مدتی استفاده نکردید موبایل قفل شود.

- اگر در خانه فرزندی دارید که از اینترنت استفاده می کند، به سادگی می توانید با نرم افزارها و ابزارهای کنترل و مدیریت والدین بر فرزندان بر فعالیت آنها نظارت داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد